Váradi Miklós személyében hazai játékost vetett be a HPS legutóbbi Szabadegyetemén. Miki mindig tud újat mondani, így annak ellenére is megtöltötte az előadótermet, hogy a HPS dolgozói nap mint nap hallgathatják az irodában.
„Soha életemben nem foglalkoztam Direkt Marketinggel!” Ezzel az őszinte mondattal próbálta megalapozni szakmai tekintélyét a hallgatóság előtt. Nem sokkal később hamar megcáfolta magát, és a Direkt Marketing hagyományos formáitól néhány dia alatt eljutott a Social Media Marketing legmélyebb bugyraiba.
Megközelítése szerint a közösségi média nem más, mint egy speciális direkt marketing csatorna, vagyis a jól bevált technikák és gyakorlatok találkozása az új technológiákkal! A vállalatok a közösségi oldalak segítségével már személyesen, valós időben is meg tudják szólítani a potenciális fogyasztóikat. Kialakult az a helyzet, hogy a fogyasztók is azonnal meg tudják fogalmazni véleményüket a márkákkal kapcsolatban, és egymással könnyedén kapcsolatba lépve rajongói vagy éppen kritikus csoportokat hozhatnak létre!
„Egy fecske nem csinál nyarat!” De a közösségi oldalakon csicseregve megizzaszthatja a legnagyobb vállaltok vezetőit is. A bemutatott iskolapéldákon szó esett a kommentelőket perrel fenyegető Hajdú Péterről, a golfbajnok Jézusról, Levinator25 egymillió embert elérő filmjéről és természetesen kéttenyeres cicikről is.
Az előadás tanulsága, hogy nincs aranyszabály, de a kritikát mindig lehetőségként, és nem veszélyként kell felfogni. Igyekezzünk időben reagálni, de ismerjük fel azt a helyzetet, amikor a kivárás a legokosabb döntés!
Az előadás után kötetlen beszélgetés kezdődött, mely a szokásos zsíros kenyeres fröccsözésbe torkollott.